RS46
REACHSTACKERS
ECONOMISITI COMBUSTIBIL SI IMBUNATATITI PERFORMANTA CU REACHSTACKER HYSTER®
ReachStacker-ul Hyster este de mult timp considerat unul dintre cele mai robuste si fiabile stivuitoare pentru manipularea de containere din lume. Cu tehnologii de eficientizare a consumului de energie care pot contribui la reducerea consumului de combustibil cu pana la 25%, ReachStacker-ul Hyster va reduce cu siguranta costurile oricarei aplicatii.
Proiectat sa obtina utilizarea spatiului la maxim in terminalele si porturile cu activitati intense de manipulare a containerelor, acest stivuitor de mare capacitate ofera manevrabilitate exceptionala si viteze superioare de manipulare, fara pierdere de energie la capacitatea maxima pentru incarcaturile dificile.
Caracteristici ReachStacker Hyster:
- 14 solutii diferite pentru stivuitoare de mare capacitate concepute sa corespunda celor mai solicitante aplicatii cu manipulare intermodala (IH), pentru manipulare atat de pe calea ferata, cat si a semiremorcilor, dar si pentru manipulare simpla a containerelor din platforma unui terminal (CH) pentru depozitarea containerelor valorificand la maxim spatiu, cu stocare de pana la 6 niveluri inaltime si 3 randuri adancime.
- Pentru reachstacker-ul Hyster dedicat exclusiv manipularii de containere (modelele CH) capacitati de pana la 41 de tone sunt posibile in al doilea rand de containere, astfel nefiind limitari de greutate ale containerelor pozitionate in linia a 2-a.
- Cu noua trecere la motoarele Stage V a fost creata o suita de optiuni care imbunatatesc si mai mult costul total de proprietate. Motorul Mercedes-Benz a fost optimizat ca standard pentru aplicatiile de manipulare a marfurilor de catre Rolls Royce Power Solutions.
- Motoarele Mercedes-Benz sunt echipate cu un sistem complex EGR racit pentru recircularea gazelor de esapament, care minimizeaza crearea de Nox (oxizi Azot) in timpul arderii. De aici rezulta mai putin AdBlue® utilizat comparativ cu motoarele care sunt la nivelul Stage IV.
- Versiunea de reachstacker compatibila cu standardul “Stage V”, utilizeaza un motor Mercedes-Benz de 10.7L, special creat, care reduce foarte mult zgomotul in interiorul terminalelor si creste performanta pentru clientii care manipuleaza marfuri in mod frecvent.
- Grupul propulsor de inalta performanta este echipat cu protectie pentru motor si transmisie asigurand fiabilitate maxima si un cost total de proprietate scazut.
- Un nou design al bratului extensibil ofera durabilitate crescuta, intretinere usoara, mai putina uzura si componente cu durata de viata imbunatatita. Costurile scazute de intretinere ajuta la reducerea totala a costurilor de operare.
- Forma unica a bratului extensibil furnizeaza suport puternic pentru spreader care faciliteaza manipularea containerelor ISO de 20’-40’.
- Sistemul de franare in baie de ulei a puntii fata, este racit cu ulei pentru a avea o fiabilitate ridicata. Puntea fata are un ax ranforsat oferind stabilitate laterala si durabilitate pe termen lung. Puntea spate de directie are un singur cilindru cu dubla actiune si tije de prindere care nu necesita reglaje, astfel aceasta necesita putine interventii pentru intretinere si service.
- Cabina montata in partea din spate ofera o vizibilitate de 360° cu adevarat excelenta in cele mai solicitante si intense zone de depozitare a containerelor goale, cu vizibilitate clara a containerelor datorita plafonului cabinei.
Model | Load Capacity (kg) | Load Centre (mm) | Lift Height (mm) | Engine | Transmission | Stacking Height 1st Row | Stacking Height 2nd Row | Stacking Height 3rd Row | Load Capacity (kg) 1st Row | Load Capacity (kg) 2nd Row | Load Capacity (kg) 3rd Row |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RS46-29XD/62 (CH) | 46000 | 1865 | 15260 | Mercedes / OM470 10.7 L Diesel | Torque Converter Spicer Off-Highway TE 30 5 forward /3 backward-speed Transmission | 5/5 | 5/4 | 4/3 | 46000 | 29000 | 14000 |
RS46-33XD/62 (CH) | 46000 | 1865 | 15260 | Mercedes / OM470 10.7 L Diesel | Torque Converter Spicer Off-Highway TE 30 5 forward /3 backward-speed Transmission | 5/5 | 5/4 | 4/3 | 46000 | 33000 | 17000 |
RS46-36XD/62 (CH) | 46000 | 1865 | 15355 | Mercedes / OM470 10.7 L Diesel | Torque Converter Spicer Off-Highway TE 30 5 forward /3 backward-speed Transmission | 5/5 | 5/4 | 4/3 | 46000 | 36000 | 19000 |
RS46-41XD/67 (CH) | 46000 | 1865 | 15355 | Mercedes / OM470 10.7 L Diesel | Torque Converter Spicer Off-Highway TE 30 5 forward /3 backward-speed Transmission | 5/5 | 5/4 | 4/3 | 46000 | 41000 | 23000 |
RS46-41XD/62S (CH) | 46000 | 1865 | 15355 | Mercedes / OM470 10.7 L Diesel | Torque Converter Spicer Off-Highway TE 30 5 forward /3 backward-speed Transmission | 5/5 | 5/4 | 4/3 | 46000/46000 | 38000/41000 | 21000/28000 |
RS46-41XD/67S (CH) | 46000 | 1865 | 15355 | Mercedes / OM470 10.7 L Diesel | Torque Converter Spicer Off-Highway TE 30 5 forward /3 backward-speed Transmission | 5/5 | 5/4 | 4/3 | 46000/46000 | 41000/41000 | 23000/30000 |
RS46-41XD/75S (CH) | 46000 | 1865 | 15225 | Mercedes / OM470 10.7 L Diesel | Torque Converter Spicer Off-Highway TE 30 5 forward /3 backward-speed Transmission | 5/5 | 5/4 | 4/3 | 46000/46000 | 41000/41000 | 25000/34100 |
RS46-29XD/62 (IH) | 46000 | 1865 | 14780 | Mercedes / OM470 10.7 L Diesel | Torque Converter Spicer Off-Highway TE 30 5 forward /3 backward-speed Transmission | 5/5 | 5/4 | 3/3 | 45000 | 24000 | 11000 |
RS46-33XD/62 (IH) | 46000 | 1865 | 14780 | Mercedes / OM470 10.7 L Diesel | Torque Converter Spicer Off-Highway TE 30 5 forward /3 backward-speed Transmission | 5/5 | 5/4 | 3/3 | 45000 | 28000 | 13000 |
RS46-36XD/62 (IH) | 46000 | 1865 | 14875 | Mercedes / OM470 10.7 L Diesel | Torque Converter Spicer Off-Highway TE 30 5 forward /3 backward-speed Transmission | 5/5 | 5/4 | 3/3 | 46000 | 33000 | 17000 |
RS46-41XD/67 (IH) | 46000 | 1865 | 14875 | Mercedes / OM470 10.7 L Diesel | Torque Converter Spicer Off-Highway TE 30 5 forward /3 backward-speed Transmission | 5/5 | 5/4 | 3/3 | 46000 | 38000 | 20000 |
RS46-41XD/62S (IH) | 46000 | 1865 | 14875 | Mercedes / OM470 10.7 L Diesel | Torque Converter Spicer Off-Highway TE 30 5 forward /3 backward-speed Transmission | 5/5 | 5/4 | 3/3 | 46000/46000 | 35000/38000 | 18000/25000 |
RS46-41XD/67S (IH) | 46000 | 1865 | 14875 | Mercedes / OM470 10.7 L Diesel | Torque Converter Spicer Off-Highway TE 30 5 forward /3 backward-speed Transmission | 5/5 | 5/4 | 3/3 | 46000/46000 | 38000/38000 | 20000/27000 |
RS46-41XD/75S (IH) | 46000 | 1865 | 14765 | Mercedes / OM470 10.7 L Diesel | Torque Converter Spicer Off-Highway TE 30 5 forward /3 backward-speed Transmission | 5/5 | 4/4 | 3/3 | 46000/46000 | 38000/38000 | 22000/31000 |