H6XM-12EC3-H7XM-12EC4

Inapoi Solicita oferta
H6XM-12EC3-H7XM-12EC4

STIVUITOARE PENTRU MANIPULAT CONTAINERE GOALE PE 3/4 NIVELURI DE INALTIME

OPTIMIZAREA COSTURILOR PENTRU ACTIVITATILE DE MANIPULARE A CONTAINERELOR GOALE

Atunci cand sunt stivuite containere pe doar 3/4 niveluri, cele mai usoare si compacte stivuitoare pentru manipularea containerelor goale sunt: Hyster H6XM-12EC3 and H7XM-12EC4, acestea ajutand la reducerea costurilor de operare.

Avand la baza conceptul stivuitorului H13-16XM-6, gama H6XM-12EC3-H7XM-12EC4 este compusa din stivuitoare cu fiabilitate si rezistenta dovedite pentru cele mai intense aplicatii, acolo unde stivuirea simpla ajunge la nivelul 3 sau 4.

Caracteristici stivuitoare Hyster pentru manipulat containere goale pe 3/4 niveluri de inaltime:

  • Cadrul robust si puntea fata de latime mare asigura stabilitate “tare ca piatra” si durabilitate pe termen lung cand sunt manipulate containere goale la inaltimea maxima. Echipat cu catarg Vista pentru aplicatii dificile, exista un spreader pentru manipularea containerelor ISO standard cu dimensiuni de 20’ pana la 40’ si un spreader cu ciocane verticale de prindere “twistlock”, acestea putand manipula si containere mai late.
  • In afara de manipularea containerelor ISO standard pentru transport pe mare, Hyster utilizeaza acelasi spreader de baza dar cu sisteme de cuplare personalizate pentru manevrarea containerelor pentru birouri.
  • Vitezele de ridicare de top cu 4 viteze de lucru ajustabile furnizeaza o viteza de 0.41 m/s la capacitate maxima cu inaltimi cuprinse intre 9081mm si 12069mm.
  • Stivuitoarele sunt compatibile cu standardul de emisii Stage IV, au nivel scazut de emisii si ofera un consum de combustibil redus cu pana la 20%, comparativ cu generatia anterioara, reducand semnificativ costurile pe toata durata de viata a echipamentului.
  • Versiunea de stivuitor compatibila cu standardul de emisii Stage IV este echipata cu motor diesel Cummins QSB6.7.
  • Suplimentar tehnologiilor motoarelor Cummins, Hyster a introdus si alte elemente noi de optimizare a performantelor, cum ar fi: sisteme de racire suplimentara, senzor pentru sistemul hidraulic care analizeaza greutatea marfii si furnizeaza fix puterea necesara ridicarii acesteia, sistem de control al turatiei motorului, inclusiv la relanti, acestea ducand la reducerea consumului total de combustibil in majoritatea aplicatiilor.
  • Pentru eficientizarea consumului de combustibil, poate fi folosit modul ECO-eLo care reduce viteza maxima a motorului si optimizeaza si mai mult consumul de combustibil.
  • Pentru regiunile care nu sunt sub incidenta reglementarii, din afara UE si a Americii de Nord sunt disponibile optiunile “Stage IIIA” cu stivuitorul cu motor diesel QSB6.7 si putere de 116 kW la 2300 rotatii pe minut.
  • Grupul propulsor de inalta performanta, dotat cu o cutie de viteze automata este echipat cu protectie pentru motor si transmisie asigurand fiabilitate maxima si un cost total de proprietate scazut.
  • Senzorul pentru sistemul hidraulic ajuta la economisirea de combustibil si ofera niveluri scazute de zgomot si temperaturi de lucru scazute. Senzorul sistemului hidraulic se adapteaza in functie de greutatea sarcinii, ceea ce inseamna ca doar cantitatea necesara de ulei este pompata prin sistem in orice moment pentru a corespunde cererilor aplicatiei.
  • Sistemul de franare in baie de ulei este racit cu ulei astfel incat fiabilitatea sa fie ridicata.
  • Accesul nerestrictionat la compartimentul motorului si punctele de verificare situate convenabil, contribuie la o intretinere rapida si eficienta.
  • Sistemul de comunicare CANbus utilizat pentru gestionarea sistemelor electronice, asigura operarea optima a stivuitorului.
  • Cabina Hyster “Vista” ofera o serie de caracteristici ergonomice standard remarcabile, completate de vizibilitate 360° excelenta pentru asigurarea unei operari usoare. Vizibilitatea la inaltime a containerului stivuit este practic neobstructionata datorita designului plafonului cabinei.
  • Stivuitorul este conceput sa lucreze in conditii ambientale extreme cu temperaturi de la -18°C la +50°C datorita aplicatiilor desfasurate in diverse colturi ale lumii.
Model Load Capacity (kg) Load Centre (mm) Lift Height (mm) Engine Transmission Stacking Height 1st Row Load Capacity (kg) 1st Row
H6XM-12EC 6000 1220 9081 Cummins QSB 6.7L Diesel ZF WG161 3-speed Hydrodynamic Transmission 3 / 4 6000
H7XM-12EC4 7000 1220 12482 Cummins QSB 6.7L Diesel ZF WG161 3-speed Hydrodynamic Transmission 3 / 4 7000